Redan torsdag?

Dagarna de går och går..!
I tisdags jobbade jag dag. Kom hem lagom till sångstunden i kyrkan och knallade dit med våra braiga grannar. Och sjuttioelva personer till visade det sig! Jösses vad folk och framförallt massa barn! Men det är jättekul och Stella tycker om det.
Igår jobbade jag kväll. Det gick himla bra. Vår gamla sjuksköterska lovordade mig inför den nya, det var nästan lite pinsamt men glad blev jag ju förstås! :-)
Idag tänkte jag hinna med babysången, ev en liten promenad och så fylla i papper om insulindeligering innan det är dags för jobb ikväll igen. Ikväll är det Jessica och jag :-D Trist när barnen går i skolan och man jobbar kväll, man hinner ju inte alls träffa dem då!!

Have a nice day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0