söndag!

Den här veckan har ju gått löjligt fort.
Nu är det söndag eftermiddag och lite måndagsångest har jag faktiskt ;-) Henke har ju så långa tråkiga dagar i skolan, när han är borta i tolv timmar. Kanske han tycker det är roliga dagar men här hemma blir det ganska tjatigt. Det är läxor och måltider och kompisar och medling och hundra viljor. !!!
 
Fick lätt panik igår när Tuva kom hem från kalaset hos två kompisar och hennes kompis som hon ska ha kalas ihop med helt plötsligt inte ville det längre? Vafaan kände jag bara. Här har vi väntat i tre månader. 
Jag ringde i morse och bokade kalas i simhallen. 
 
Det värsta var att jag och hennes mamma som ju faktiskt är min kompis, höll på att bli osams av hela grejen..! Tur att vi kunde tala ut om saken... nu blir det kalas för dem båda i simhallen ;-) Nästa år blir det endast släktkalas! ;-)
 
Något bra fick jag iallafall ut av det. Var så himla upprörd att jag gick ut på en pw, och sprang för första gången en rejäl bit. I've got the power! :-) Annars har det varit en sådär träningsvecka... Har ätit desto mer gottigt! ;-) Fast vi var ju iallafall på yoga i torsdags,  Elisabeth o jag! (efteråt åt vi löjligt gott på max men det behöver vi ju INTE prata om!)
 
Igår kväll hade vi Anderssons på besök, då åt vi också löjligt gott grillat och potatisgratäng och VIN. Mmm. Sen höll vi på att bli av med män och ett par barn i svampskogen men det håller vi också tyst om. Många hemlisar nu, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0