Fredag!!!

Pensionärsvarning att ligga i sängen före kl 21.30 men vaddå?? Så skönt! 😊Har ju ändå hunnit med att handla efter jobbet, laga mat, äta mat, göra efterrätt, käka efterrätten, se på film, natta barn. 

Stressigt som tusan på jobbet idag men åh vad roligt samtidigt. Och rör man på sig i 8 timmar får man ju gratis motion! Skitbra 👍 

Imorgon är det äntligen dags för vår road trip...!! Tuva, Therese, Filip & jag. Tjoho! Första stoppet Ljungby och på söndag blir det Ullared 😄  

Vi tittar till Fannys katter när de är bortresta och lillen är ju SÅ söt. Men jag är inte avundsjuk...mycket jobb!

Checkar av listan: Lass-tröja inhandlad! Fanns mycket att köpa men tröja är det enda de måste ha, jag tyckte shorts, byxor osv var lite onödigt. En mössa blev det också. Nöjd tjej!! ❤️

Kommentarer
Postat av: Linda

Då är jag pensis varje kväll hörru!
Men det är sköööönt och ännu skönare när klock(helvetet) ringer på morgonen

2014-08-31 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0