Tisdag

Tisdag och jag är ledig. Skönt...

Det var en trevlig kväll igår! Vi var hemma igen vid 22-tiden så det blev inte alls sent. Ioförsig sågs vi ju redan vid 16.30 så det blev ju en stund 😄
Hade inte ätit något på dagen så vin + öl gör att jag känner mig lite halvbakis idag fast jag inte alls borde vara det! Mest seg. 

Hon som aldrig dricker öl! 😃


Tuva sov över hos Maja igår, och de badade hela kvällen lång skrev Gunilla! Hur orkar de? De hade ju simmat hela dagen på lägret 😊 Barn och deras energi, ge mig lite. 
Idag händer inte mycket. Alfons är trött. Henke ska jobba lite. 

Nu har jag tre dagar kvar på mitt arbetsschema och därefter vet jag inget. Träffade Jessica på stan igår och hon hade visst hört rykten men jag vill ju också få veta?! 😉 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0