Söndag kväll.

Just nu är det svacka i bergochdalbanan och överallt är det gulligulligull.
Ge mig något vettigt. Något som passar min sinnesstämning. Mord och skilsmässor typ ;-)

Det är två dagar bra och pang bom- där smällde bomben. Tre dagar toppen och pang igen- jag gick på en mina. Jag orkar inte.....!

En fullspäckad vecka väntar. Försökte få till en fika med min kära granne och kanske eventuellt torsdag eftermiddag eller vad sa vi? Nej tisdag var det... Min hjärna går på högvarv.

Imorgon är det utvecklingssamtal med Alfons och det är nog inga problem där. Återkommer om det ;-)
Fast det är måndag imorgon så sover han borta inatt! Bästa kompisen Oskar flyttar till Saudiarabien i sommar och självklart ska de få så mycket tid som möjligt tillsammans nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst känns det ofta så där, när man själv tycker allt är piss så verkar alla runt omkring en känna harmoni. När man själv inte kan hitta på nåt roligt alls så känns det som aaalla andra är på mysiga tripper heeeela tiden. När man själv vänder på sista hundralappen så shopar alla andra. Man ser sånt som plågar en, av nån konstig anleding. ´Men med dagens alla sociala medier så visas ofta den gulligulliga sidan upp och inte så ofta det tråkiga. Därför känns det nog mer gulligulligt än det faktiskt är i verkligheten! Ingen tröst kanske, men du är inte ensam om bergochdalbanor. Och det bästa med såna är ju att de vänder uppåt tids nog också!! Skickar en peppkram! Det vänder snart! KRam

2014-01-27 @ 08:07:52
Postat av: Lisa

Visst är det så som du skriver! Strö salt i såren liksom!
Jag vet att allt inte är gulligt hos folk som vill uttrycka det :)
Tack och lov går bergochdalbanor även uppåt. Det är ett jävla svängande hit och dit, åt alla håll innan det vänder bara!! Tack för peppkram :)

2014-01-27 @ 12:21:53
URL: http://guldkornets.blogg.se
Postat av: ella

Härligt att vi fick till två ;D

2014-01-27 @ 17:24:13
Postat av: Therese

Håller med Linda! Orkar inte se massor gulligull o perfekta facebook-statusar😡!! Kraaam ❤

2014-01-27 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0