Söndag!

Vad fort den här helgen gick, sa Alfons. Jo tack jag vet ;-) Det är som vanligt. Men vi har hunnit med fika på stan, tapaskväll hos våra kära grannar och lek i snön!

Jag är förkyld. Blä. Tuva och Alfons har också börjat snörvla. Sen har jag även fått magkatarr igen, så himla skitjobbigt! Det hjälper med tabletter så det är lugnt, men det värsta är att hitta kärnan så att säga. För mycket middagar och fester? För mycket god mat och gott vin? Vem vill inte njuta av livets goda... Suck.

Nästa helg är vi även bjudna på 35-årsfest. Får se hur vi gör, kanske går vi en av oss. Barn ÄR välkomna, men jag tycker inte det är så lämpligt ;-) och har man tre barn så är det inte så lätt med barnvakt. Självförvållat jag vet, herregud ;-) Man vill liksom inte belasta med tre hulliganer. Zeldas mormor kunde gärna ha de stora iallafall om vi bestämmer oss för att gå, så gulligt!

Äntligen är det kallt och snön har kommit!! Vi blev jätteglada allihop i morse när vi tittade ut. Ester kom och lekte med Tuva, vi gick till pulkabacken och åkte och grillade korv :-)


Tapas. I LOVE.


Tre fina!


Nöjd gitarrkille :-)


Tuvas, Alfons och Celines frukost. På sängen förstås!


Äntligen äntligen VINTER!!!





Kommentarer
Postat av: ella

Mäh...va e detta..? Fluffy! Haha!
Så mysigt att vara ute! !

2014-01-27 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0