Måndagsångest.

Måndag igen...älskar helg! Lediga helger dvs... ;-)
Jag jobbar fasen fyra helger i rad nu. Dock bara en dag två av helgerna men ändå. Bläää. Men, det är skönt att vara ledig på vardagar också.
Det som är så tråkigt med mitt schema just nu är att jag har så mycket kvällar. Det är bra med tanke på Henkes studier, och att vi inte fått dagisplats än. Men jag hinner inte träffa de stora på två hela dagar nu :-(
Och på onsdag kväll är det bowling med jobbet. Sådär sugen. Men det blir nog trevligt.
Svammel.
Jag provade sushi i lördags med grannen och hennes trevliga vänner! Det var riktigt gott, och så var det en rolig kväll!
Tuva och Alfons har lekt med Celine, Tuva hade Angelina här hela lördagen och igår var hon hos Maja och lekte. Härligt med kompisar! Alfons bröt ihop igår kväll för han hade glömt att ringa Oskar. Vi löste problemet genom att boka lek imorgon eftermiddag ;-)
Tuva sjöng med kören i kyrkan igår eftermiddag och mammorna snyftade ikapp. Det är så fint!
Nu är Tuva ev på gång in i tävlingsgrupp i simningen och det är ju jättekul, tråkigt är bara att det skulle krocka med både kören och simhoppet. Då får hon välja isåfall, men det är inte helt lätt!
Nähä snart dags för kaffe! Har fönstret öppet och hör ljuvligt fågelkvitter... Helt plötsligt känns ALLT lite lättare, lite roligare, lite bättre helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0