Skit!!

Skiiiiiit.....
Har haft utslag i ansiktet ett bra tag nu. Det har blivit lite bättre ibland och sämre ibland.
Idag kände jag att det får vara nog... Inga salvor och krämer hjälper. Inte kortison. Jag har köpt smink för känslig hud osv. Jag lider verkligen av det...

Gick till vårdcentralen och fick en diagnos: perioral dermatit! En inflammation i huden i ansiktet som är väldigt svår att bli av med :'(
Fick antibiotika som jag ska ta i flera veckor. Sockerfri kost kan hjälpa till så nu blir det ett startskott även för hälsosam mat... Men fy f***n så surt!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh så trist 😔! Hoppas det försvinner nu med antibiotikan!! Kram ❤❤

2014-03-12 @ 06:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0