Tjohej.

Hej och hå vad tiden går...redan torsdag...
Sitter här och väntar på att få åka och jobba. hade lika gärna kunnat börja tidigare! Men just idag när jag meddelat att jag kan- ja då behövs det inte förstås ;-)
 
Imorgon är det fredag och jag är ledig. Fy faderullan vad skönt! Skulle egentligen jobbat fredagkvällen inför helgjobb men tog ledigt eftersom Henke inte kommer hem förrän halv sju. Tidigast. Och Tuva ska ha förfest med sina kompisar! Det vankas nämligen disco igen, denna gången för klass 3-6. Stora barn...
 
Morgondagens förmiddag kommer spenderas i staden med min kära granne. Förberedelser inför festen och discot!!
 
Köpte på Tradera för ett litet tag sedan, det var väldigt längesen. Hittade tre sommarklänningar till Stella för inga pengar alls, men de såg kanonfina ut och skulle vara hela och rena.
Ja tjena. Inte alls rena iallafall, utan bestående fläckar som de knappast kunde missat. Besvikelse. Men kom undan med att bara betala frakten så det var okej, men det är ju inget man vill klä sitt barn i direkt... Fick en stor kasse med kläder av en bekant nyligen -helt gratis!!- och de var 100 gånger finare.
 
Sommarplaneringen pågår... Ja inte var vi ska spendera vår semester direkt, utan när och hur mycket vi ska jobba. Det är nästan färdigplanerat. Jag kommer iallafall jobba heltid v 29-32 och då kommer Henke vara föräldraledig. Sen tänkte jag muta min mor så hon kan ha vilddjuren en vecka, så vi kan jobba samtidigt ;-) Vad vill du ha mamma??
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror knappast Inger behöver mutas hon ser det som en förmån att få rå om sina barnbarn.

2014-03-21 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0