Long time no see..!!

Det har hänt lite sen senast 😀

Stella har varit sjuk

❤️

Tuva har shoppat 

Stella och Mjao har varit på skogspromenad 

De övriga har varit i Dalarna 

Fina skolkorten har kommit 

Stella blev sjuk en gång till 

Öroninflammation... 😔

Zzz...

Mormor har varit och hälsat på 

❤️

Och mormor bjöd på tårta! 

Tuva, jag och mormor hade en dag på stan 

Och självklart var det mys i soffan på kvällarna 

Vi har haft härliga höstdagar 🍁🍃🍂

Stella och Tuva har bakat 

Stella och jag har haft mys på en ledig dag 

Lilltrollet har lärt sig massa nya sånger! Björnen sover, Pippi Långstrump, bä bä vita lamm m flera 

Vi har haft massa kompisar hemma 

Zelda har sovit över när Carro & Teo jobbade 

Jag har jobbat en hel del 

Vi ordnade minnesstund på jobbet efter en boendes bortgång, med chips, choklad och schweppes som denne älskade

Stella har snott min sovplats 😄😴

Tuva har fått en guldhamster och sparar pengar till ett marsvin... 

Stella har åkt bil på maxi 

Vi har haft goa vänner på middag 

Ätit och druckit gott och pratat massa strunt 

Alfons har simmat sin första tävling 

Det gick sjukt bra! 

Vi har gjort marängspöken 

Tipsbingopromenad i valla 

Syskonen har fotograferats, och Stella har tagit första dagiskortet

Vi har firat halloween!



Puuuuuh...!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0