Måndag.

Måndag kväll och min lilla "helg" är snart slut! Imorgon jobbar jag igen!
7-16 och sen är det dags för lite utgång med tre tjejer på jobbet 😊🍷🍴 
Det är vi fyra som har ansvar för allt som har med mat och kost att göra. Så vad passar bättre än att äta något gott tillsammans?! Det blir en del jobbsnack men förhoppningsvis mycket annat också!! 

Jag var med och tittade på Alfons simträning idag. Så kul 🏊😀 Jag såg Tuva också men hon hade mest landträning då 😊
När träningen var slut vinkade Alfons simtränare till mig, hon ville berätta att hon vill plocka upp honom i en tävlingsgrupp nästa termin. 
?!?!? Lille Alfons?! 
Han hade så bra tider på simtävlingen och har utvecklats så mycket. Himla kul tycker både Alfons och vi!! 👍🏊

Jessica o jag hade en kul helg på jobbet! 

Sömnig lillskrutt igår kväll. 


Hittat en lagom lägenhet till mamma här i stan. Söt va?! 😉😂😉😂😉

Kommentarer
Postat av: Therese

Gullig lägenhet😊! Känns som det skulle bli lite lätt klaustrofobiskt 😆!

2014-11-17 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0