Lördag.

Supertråkig helg med jobb när de övriga är i Dalarna. Blä.
 
Fick sovmorgon idag iallafall! Vaknade av mig själv för första gången på hur länge som helst :-) Ingen klocka som ringde eller liten Stella som petade mig i ögat :-) Klockan var halv nio...lyx.
 
Igår kväll la jag mitt schema för 12 veckor framöver, tjohoo. Faktiskt rätt kul, men kanske inte en fredagskväll. Sen käkade jag pizza, kollade Idol och pratade med mamma i telefon.
Tänk om man inte hade sin familj eller hade barnen varannan vecka, vad tusan skulle man göra?? Såhär skulle jag hellre dö än och ha det jämt! Det ekar tomt. Inget att göra. Ingen att prata med. Helt meningslöst.
 
Nu måste jag snart knalla iväg till bussen. Åh vad det tar emot. Men bättre att jobba än att sitta här hemma, lätt!!
 
Trevlig lördagkväll önskar jag er! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter lagom kul, synd att du inte kunnat njuta!
Vi har haft trevligt och mysigt, helgen gick väldigt fort bara! Egentligen hann vi ju bara umgås på lördagen ju. Barnen var MER än lyckliga över att få vara med Henke hela fredagen.
Det var många tårar hos våra barn när alla åkte.
Kram på er

2014-10-05 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0