Fredag!!

Myspysig fredagskväll med tacos och Idol- kan det bli mer Svensson? 😆 
Lite småtjafs mellan barnen och det är komplett liksom. Stella satt och tog åt sig massa godis ur skålen som hon sen spottade tillbaka, fräsch unge 😉 Syskonen blev lite lätt upprörda. 

Hur, jag undrar hur, kan två dagar av mina fyra lediga redan ha gått?? Hmm. Mycket märkligt. 
Ser verkligen inte fram emot nästa vecka med sex dagars jobb och delade turer osv... Plus att familjen lämnar mig och åker till Dalarna! 😞 SÅ tråkigt. Känner mig sur. Måtte arbetskamraterna vara på ett väldigt trevligt humör så de kan få mig lite glad.

Imorgon blir det simträning och simhopp för Tuva på förmiddagen och kalas hos kompisen Olivia på kvällen. 
Alfons gav en biobiljett till Lucas i present så de ska gå och se Draktränaren 2 på bio imorgon kväll. Kul för dem! 
Annars har vi inga planer och det är så skönt så! 

Läxläsning i veckan 

Lilla modelejonet!

Stella och jag var och köpte skor till Alfons idag, en mysig tur och givetvis med en stunds lek! 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0