Tisdag

Hmm, känns som måndag idag. 
Jag var hemma med Stella igår, hon är magsjuk 😕 


Lilla stumpan, helt utslagen. 

Idag har jag jobbat och Henke har varit hemma. I förmiddags kunde hon inte äta. Men hon har ätit våffla i eftermiddags + smörgåsrån och blåbärssoppa ikväll som hon fått behålla! Håller tummarna för att det är på bättringsvägen nu... 

På jobbet är det som vanligt massor att göra. Trött. 
Fick veta idag att en av mina favorit-kollegor fått tjänsten hon sökt, och kommer säga upp sig imorgon. Kul för henne men tråkigt för mig! 😥 Inte alls glad. Eller jo för hennes skull då. Litegrann. 

Hela Alfons klass har tydligen gått bananas idag. Herregud den klassen behöver de hjälp med... 
Alfons var ledsen efter att ha blivit utestängd av några killar och fått stå ute och frysa. Och det enda läraren säger som svar på det är att Alfons blivit så orolig/stökig i skolan senaste tiden. 
Och hon undrar varför?!? 
För att han inte mår bra och måste spela cool kanske för annars blir han uppäten levande i den där ***** klassen??!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0