Zzz

Zzz... Fredag kväll!
Vi såg på Fångarna på fortet och helt plötsligt vaknade jag och det var slut? Alfons sov sött på min vänstra sida och Tuva på den högra. Haha, snacka om tröttisar! 😆😆😆

Misstänkte att barnen skulle vara trötta efter att ha somnat sent igår, massa bus med Z som lite hastigt sov över då hennes pappa behövde åka till sjukan. 
Himla duktiga var dom i morse som fixade allt själva, och kom i tid till skolan ❤️ 
Stora barn! 
Tuva och Maja tog bussen in till stan i eftermiddags. Så mysigt. 
Tuva var så gullig och hade köpt t-shirt till Stella och munkar till hela familjen som efterrätt! 🍩
Alfons lekte med sina två gamla dagiskompisar 😊 Roligt att de fortfarande är lite speciella kompisar. 

Trevlig helg! Jag ska tillbringa den på jobbet. Men är ju ledig imorgon kväll, så jag kan se MELLO med familjen. Hur kunde jag missa att melodifestivalen börjar, jag som är ett stort fan?! 😀


En pik som heter duga!!




Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig lapp från Tuva❤️! Ja herregud hur kunde vi missa att mello börjar?? Jag hade missat det helt också!!

2015-02-07 @ 09:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0