Lördag

Lördag kl 22.15 och jag ligger i sängen. Gäsp. 
Lite trött efter en jäktig dag på jobbet. Jag skulle egentligen jobba kväll imorgon, men eftersom en patient behöver vak så hoppar jag in i morgon bitti istället. Så det är bäst att jag somnar snart! 

Alfons ligger bredvid mig och spelar på sin iPad ❤️ Henke är på hockey, Stella är snorig och har sovit flera timmar, Tuva sover över hos Rebecka. 
Men Alfons har simträning imorgon bitti så det är bäst att även han somnar snarast 😊

Liten skrutt som älskar att "gläva"!

Fin tulpanbukett som pappa och Inger skickade till Henke som slutat skolan!



Discobruden!! 
Det var tydligen ett lyckat disco 👍

Vilken kväll. Tacos till middag, glass till efterrätt, mamma för sig själv och sen lördagsgodis!! 👍😉 

Godnatt! ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0