Nej nu jäklar...

Alltså ångesten ligger kvar efter att jag vägde mig i lördags...Haha fy fasen!
Nu blir det hårda tag. Banne mig.
 
Passande nog är det några av mina kollegor som känner likadant. Det är flera som gnäller: "Jag har ju aaaaldrig vägt såhär mycket..."
Så nu har vi startat en "viktklubb". En liten sporre på vägen till målet. Vi kommer peppa varann men samtidigt tävla mot varann... 20 kr i veckan lägger alla som är med, i en burk. Den sista mars kommer innehållet i burken vara ca 2500 kr! Och den som då gått ner mest i vikt, procentuellt sett, vinner pengarna!
 
Det vore ju helt fantastiskt att vinna...och få köpa sig en ny sommargarderob...i en storlek mindre... *drömmer*
Det vore så underbart att köpa kläder för att de är snygga, och inte för att de ska dölja allt överflöd :-(
 
Carin sa "Bara så du vet så kommer jag vinna de där pengarna!"
Njaaa fast du Carin det tror jag faktiskt inte!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0