Torsdag

Klockan är inte ens 21 och jag ligger i sängen. SÅ skönt! Det är vardagslyx. 

Fast egentligen vill jag ju vara pigg, vara uppe till midnatt. Och kunna sova ut på mornarna. Jag är nämligen inte skapt för att gå upp tidigt!! Fråga min mor 😉 Jag var inte morgonpigg som liten heller. 

Idag har vi firat på jobbet, vi fyllde nämligen 10 år 🎉 Lite kul när det är något festligt. Vi skålade i bubbel och åt snittar. Tyvärr gick jag hem innan tårtan serverades, men kanske finns det en bit kvar imorgon bitti 😉🍰

Gottis


Den årliga trädgårdskvällen på skolan

Alfons var ansvarig för prick-kastning 

Söta lilla Stella 

Studiedag






På återseende!

Imorgon är det fredag och som vanligt trassligt att få ihop allt. Tycker att det är något varje vecka. Tuva har simtävling på eftermiddagen/kvällen. Henke jobbar, jag jobbar och efter jobbet ska jag ha planering med kökspersonalen... Men det ordnar sig nog med lite fix & trix! Och lite hjälp! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0