Onsdag

Det är visst röd dag idag- trettondagen. Inget vi firat 😆
Jag har jobbat ikväll. Det gick bra, var på demensavdelningen och där har jag inte varit på hur länge som helst! Men hade trevligt sällskap av kollegor från min avdelning 😊

Det känns skönt med nytt år tycker jag. Nystart på något sätt. Det här kommer bli ett spännande år tror jag! 😄




Skridskoåkning i måndags ❄️ jag mötte upp efter jobbet 😊

Tyvärr visade det sig att Tuva hade åkt  skridskor med både feber och huvudvärk. 
Hon var på vårdcentralen igår och har både lunginflammation och bihåleinflammation!! Lilla gumman ❤️



Imorgon har barnen studiedag. Henke också, han ska alltså till jobbet 😊 Jag är ledig! Jobbar i helgen. Ibland känns det f*n som jag jobbar jämt.


Igår åt vi biffar till middag men Alfons ville laga sin egen mat 😆
Företagsamt! 
Kanske inte från hela kostcirkeln men väldigt gulligt 😍 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0