19 maj

Liten uppdatering! 
Har inte tid att blogga, inte tid med någonting egentligen 😏
Förutom att jobba och försöka få företaget familjen AB att flyta. Och ta körlektioner och plugga teori. 
Igår hade dock barnen studiedag och jag fick ledigt av min snälla chef. Mysig dag! Kul att träffa barnen längre än en timme på kvällen. Alltså jag överdriver såklart, det fattar ni också. Men det är inte jättelångt från sanningen. 

Gullungar ❤️

Tänkte lägga in lite bilder från Stellas fyraårsdag men det får bli lite senare. Måste göra mig i ordning för kvällsjobb nu. 
I helgen blir det gemensamt kalas för Stella och Tuva. Och Stella ska ha sitt första kompiskalas 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0