Fredag!

Dagen började med koma... Stella hade ingen bra natt (igen) och vi var vrak. Men glädjen när Alfons och Tuva upptäckte snön som hade kommit...! Ja då blev man lite glad iallafall! Fortfarande trött, men glad.

Eftermiddagen och kvällen spenderades i simhallen. Avslutning för simträningen och vi passade givetvis på att bada också. Mysigt!! Vilka blötdjur vi har :-) Alla tre så otroligt förtjusta i vatten.
Tuva har typ inga märken kvar att ta, men hon hade klarat 25-kilometersmärket. Bra jobbat! Alfons var så himla stolt för nu har han fått massa fina märken till skölden! Alla fanns inte och tyvärr inte 25 km heller, men Alfons fick båda pingvinmärkena och båda fiskarna. Han är duktig... Själv fick jag aldrig guldfisken. Vågade inte dyka ;-)

Imorgon skulle jag jobbat kväll men en tjej ville byta så jag jobbar 7-16 istället. Känns ju sådär lagom kul att ställa klockan på fem, men lätt värt för att få lördagskvällen med mina hjärtan! ♥♥♥♥
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: ella

Wooow 25km? 2, 5 mil? Heja tuva! Vilken tjej!!!

2013-12-07 @ 17:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0