Godkänt :-)

Japp, han fick godkänt av BVC-tanten. Han pratar bra för sin ålder, har bra ordförståelse och är tydligen väldigt duktig som är torr både dag och natt. Härligt! Tanten hade med sig små dockor och möbler att prata kring och de tyckte Alfons var jätteroliga och gulliga. Men han fattade inte riktigt varför dockmamman skulle ligga under bordet...haha. De vill ju kolla om barnen kan sånt som under, bredvid, bakom. Men han ville inte riktigt att mamman skulle ligga under bordet. Det är ju inget jag brukar göra direkt...haha!

Så var det dags för sista gympan för Tuva innan uppvisningen nästa vecka. Och äntligen kom de efterlängtade gympaoverallerna! Det var en lycklig tjej som provade den hemma kan jag lova. Hon hade den resten av kvällen!
Annelie skjutsade och hämtade som lovat, så nu är jag skyldig henne en barnvaktning. Hehe. På vägen hem hoppade jag in och köpte en pizza som vi mumsade på vid teven. Lite lyxigt och mysigt måste man ju ha när pappan i huset är ute på fest, eller? ;-)

Nu ska jag glo lite på tv innan jag kryper ner hos Tuva. Hon ligger i Henkes säng och sover, mysigt. Jag tog för givet att Alfons också ville sova hos mig inatt men icke! Han ville sova i sin egen säng! Natti natti, imorgon blir det jobb igen.














Kommentarer
Postat av: kusin Ida

Jätte fin liten Tuva som stolt visar upp sin overall, den var alldeles perfekt för dig, så fin i den =) KRAMAR

2009-12-04 @ 15:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0