Underbara fredag...

F*n vad allting går bra då! INTE!

Alltså det här CSN. Ska det inte kunna gå lite smidigt?? Jag är så förbenat trött på alla dessa myndigheter. Försäkringskassan, A-kassan, CSN. Hur länge ska man behöva vänta??
Jag hade tydligen något kvarvarande belopp jag skulle betala innan jag kan börja få studiemedel. Och det tog flera veckor att få reda på detta! Fine, jag betalade in den väldigt exakta summan och ringde då idag och meddelade detta, som det stod i brevet att jag skulle. 73 samtal före och X antal minuter senare får jag prata med en andra handläggare som säger att det saknas 120 kr! Men vänta nu här, jag betalade in PRECIS den summan någon sa när jag ringde i början på veckan. Ja det kunde han inte se vad de 120 kronorna kom ifrån, men de måste in iallafall. GRR. Jaha, då kommer de in tidigast på måndag. Och nu visar det sig även att jag KANSKE inte tog tillräckligt med poäng 2006 när jag läste på distans. Men vaddå kanske?! Säg det isåfall, den här ovissheten gör mig faktiskt helt galen! Då beror det helt på vilken handläggare jag får prata med, vilket beslut den tar, enligt han jag pratade med! Bäst jag väntar till nästa fredag med att ringa då. För en måndagsmorgon lär det ju vara helt kört.

Sen så blev muffinsen som jag bakade i förmiddags misslyckade. Helt platta, allt för att jäklas...


Kommentarer
Postat av: ida

Men lille vännen, det låter inte kul alls, jag hoppas att det vänder för dig snart så allt flyter på. Iallafall tänker jag på dig & håller tummarna för dig! En massa varma kramar till dig och hela din familj på Alla Hjärtans Dag iallafall. Ta hand om dig! // ida & andreas

2010-02-14 @ 09:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0