Torsdag.

Blä...jag håller inte riktigt mitt studieschema! Vad jobbigt det är då :-(
Det är inga problem än så länge, men när jag går ut på praktik vill jag inte ha en enda uppgift kvar, det har jag bestämt med mig själv! Så nästa vecka och den därefter blir tuff...men men. Bara att gilla läget.
Jag var på studiebesök på intensivvårdsavdelningen i Eksjö idag. SÅ intressant och spännande! Lättare att se målet framför sig- att bli färdig -när man vet vad man väntar på. Ungefär iallafall. Praktiken ska jag göra på vårdcentralen- SÅ HIMLA KUL!  

Tuva & Alfons är i lekparken med ett helt gäng med barn. Så mysigt! Älskar när det kommer barn och ringer på dörren för att fråga om de får leka :-) Och då räknar jag inte dem som bara kliver in utan att ringa på först...hmm. Men det är väl kul det också på ett sätt, när det funkar. Vilket det inte ofta gör, utan det blir konflikter. Och det får mig att komma in på en annan sak som gäller ungefär detsamma... Konflikter mellan de vuxna också, och barnuppfostran. Vad ska man som utomstående egentligen acceptera innan man gör något när det gäller vuxnas hand med barn? Vart går eran gräns.....  

Nähäpp, dags att sätta igång med kvällsmaten! På återseende! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0