Lördag morgon..!

Tjoho tidig morgon och jag är snart på jobbet..!
Givetvis vaknade skruttungen två timmar innan jag skulle gå upp. För ovanlighetens skull somnade hon om ganska snabbt men det gjorde ju inte jag förstås. Zzznark. Hoppas det finns kaffe färdigt på jobbet!

Avslutning på simhoppet idag med liten tävling, synd att jag missar den. Sen ska Alfons på kalas på McDonalds ;-) haha jag trodde inte ens att det fanns längre! Men det ser han fram emot.
Ikväll ska vi inte göra något speciellt... Ta ner våra täcken till soffan och krypa ner och se en film...

När jag stod och väntade på bussen hemma, fatta att det var en människa som frivilligt var ute och sprang kl 6 en lördagsmorgon i isande blåst...höll på att tappa hakan i busskuren!

Ha en bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0