Onsdag!

En vanlig onsdag, men en väldigt bra dag :-)
Igår var ju Emma och barnen här och det var jobbigt, men samtidigt inget konstigt. Det är ju samma som vanligt ändå. Men mycket oro förstås!

Inatt drömde jag massor och vaknade med ett trött huvud. När barnen och Henke åkt iväg i morse tog vi på oss och gick ut. Stella skulle ut, punkt slut ;-) Skorna hade hon ställt fram redan, bestämd tjej. Vi gick en sväng, klappade katt, grävde i sandlådan. En mysig stund! Efter lite mellis slocknade lilla damen (jobbigt att gå långt med små korta ben!) och jag beställde armband på nätet till förmån för cancerfonden. Så fick jag en så fin present av min fina granne! Jag ska ta kort på den imorgon! Stella vägrade vakna när jag skulle hämta Alfons så då fick jag akut hjälp av samma fina med att vakta en sovande tjej! Som givetvis vaknade direkt när jag gått. Bara för att hennes favoritextramamma var här!

Tuva virvlade in med tre kompisar i släptåg, sen skulle de till kören och virvlade ut lika snabbt igen. Vi bjöd våra grannar på middag, Stella fick en kasse kläder av en klasskompis till Alfons- för nästan inga pengar alls, Henke spelade innebandy och jag såg på bonde söker fru. Det var dagen och kvällen, och det har varit BRA! :-D

Imorgon går vi på babysång, jag ska ringa kirurgen och få exakt tid för operationen på måndag och sen ska jag jobba på kvällen!
Sov gott <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0