Onsdag

Höstlov ❤️
Alltså hur underbart!! Två semesterdagar och nio dagar ledigt 😉
Gårdagen gick snabbt, fast vi gjorde ingenting. Eller jo, vi pysslade och spelade. En umgås-dag. Jag är fortfarande förkyld och igår var jag så himla trött. Idag har jag en aning mer ork 👍🏻
Tuva har ett jobb att sköta, hon är för andra gången kattvakt åt en familj som är bortrest. Perfekt jobb 🐱 och gött med lite extra pengar tycker Tuva!

Alltså jag gillar inte den här nya blogg-appen. Jag vet inte hur man får bilderna där man vill ha dom 😡 Vill inte ha alla längst ner!

Idag snöar det ❄️🌧 Snöblandat regn. Stella blev överlycklig i morse och ville ut och bygga snögubbar 😂
Tuva har såå trååkigt. Inga kompisar hemma. Jag fascineras över dom som åker utomlands varje lov och mer därtill, undrar hur dom har råd och framförallt hur har dom semesterdagar!
Alfons och Stella verkar iallafall vara rätt nöjda med att gå hemma och skrota 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0