Fredag

Så skönt med långhelg! 😍 underbart. 

Nu har barnen vänt på dygnet något så fruktansvärt, så jag undrar hur det ska gå på tisdag när vardagen rullar igång 😂 haha men det får gå helt enkelt!
Kan inte förstå att det är dags att välja skola till Tuva nu i januari. Till högstadiet.
Så sjukt alltså 😱 


Jag, Stella och Alfons var på busfabriken med Jessica och pojkarna idag. Mysigt att ses ❤ det är svårt att få till det men vi måste bli bättre på att ses med barnen, dom trivs ju så bra ihop.


När vi kom hem lagade jag oxfilépasta med sallad, mums. 

Dock fick jag ont i magen efteråt eftersom jag inte ätit pasta, bröd osv på en vecka ungefär. Vad snabbt kroppen vänjer sig! 
Ska bli bättre på att äta laktosfritt och mindre mjöl då jag märker att jag mår bättre utan 😀 Jobbiga ärftliga ibs-mage 😉 
(OBS egenställd diagnos 😂) 
Iallafall så går det att hitta många recept utan mjöl osv. med tanke på att lchf fortfarande är poppis! Västerbottenpajen häromdagen t ex var helt glutenfri och lchf-vänlig 😊

Nä nu ska jag se något på tv eller läsa några sidor innan jag somnar. Givetvis har också jag börjar se Skam- den nya norska ungdomsserien. För att jag är så ungdomlig menar jag 😂 Det blir nog något avsnitt ikväll. 

Var ute på en långpromenad i kylan tidigare ikväll, SÅ kallt ❄ men verkligen skönt. Kommer somna gott! Förhoppningvis 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0