Håkan..

Som så många gånger innan är Håkan Hellströms musik ledmotivet i mitt liv..
Hans nya skiva är underbar! Finns inte en låt som jag inte gillar!
Henke är som vanligt dum och säger att jag minsann bara tycker han är snygg.. Håkan alltså. Men skulle jag köpa alla hans skivor då??
Tuva står på min sida iallafall och sätter på skivan mer än gärna. Förut var grannarna här och hon satte på den på hög volym. Då fick jag veta vad de tycker om Håkan..inte bra alls tydligen. Det är helt okej att man inte har samma musiksmak! Herregud! Alla kan ju inte gilla samma. Men det som stör mig är att ALLA som inte gillar hans musik, de har som orsak till det: att han sjunger falskt. Men vilken artist sjunger inte falskt? Och förresten så har han en väldigt speciell, svajig röst som man kan tycka låter falsk men som inte är det. Sant! Och förresten så gör det inget om han sjunger falskt, hans röst och låtar är bra ändå..


image21
 
Mannen som sjungit sig in i mitt liv..haha!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag älskar Håkan Hellström!!
Kramar

2008-04-17 @ 23:05:00
URL: http://sussus.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0