Sol sol sol..

Och det är underbart!! Även om den inte värmer så mycket än. Jag har verkligen saknat ljuset, det känner jag nu. För visst är det så att vi alla mer eller mindre går lite i ide under vintern? Nu ska alla plötsligt fixa i sina trädgårdar (Fast det kanske inte hör hit..det kallas trädgårds-ångest. Trädgårds-stress. Eller trädgårds-skryt..), hitta på en massa saker, och gå långa promenader i vårvädret. Alla gör det, inklusive mig själv.
Vår trädgård fick sig en omgång igår. Mossan ska väck! Och det med hjälp av en superbra mossrivare som vi fått låna av en snäll granne. Han tyckte väl att vår gräsmatta ser för bedrövlig ut! Haha! Henke är iallafall nästan färdig, så får vi se om det växer upp en massa fräscht gräs där nu då..

För tillfället känner jag mig ganska så ensam. Henke jobbar, Alfons sover, Tuva & mormor är i affären. Skulle visst handla någon tidning eller vad de nu hade kommit överens om.. ;-) 
Helgen har som vanligt gått så fort. Jag har jobbat i tre omgångar..ska jobba ikväll med + imorgon, sen ser jag fram emot två lediga dagar! Kanske får vi Linköpingsbesök på onsdag?? 



image22 
Första fikan på altanen för i år. Med massa fikabröd från stadens byns konditori..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0