En ledig torsdag

Jahapp, skitväder ute och jag är ledig. Jag vill ha sol nu! Blir galen på alla regniga mulna dagar.
Barnen har nu börjat förskolan igen efter sommarlovet! Vilken lycka! De var superglada när vi gick dit i tisdags.
Alfons var lite bekymrad över bilarna..fanns det verkligen tillräckligt med bilar & traktorer att leka med där?
Tuva & jag intygade att det finns massor av bilar & traktorer. Lille knas-pelle ♥  Så när han bara fick tag på en traktor med släp så vinkade han hejdå till en snopen mamma.. Jag hade trott det typ skulle bli lite nyinskolning?

I förmiddags var vi ett ärende i Nässjö. Barnen & jag gick och strosade lite medans pappan gjorde sitt ärende. (erkänn att ni blir lite nyfikna nu. Haha!)  
Iallafall så är det ju torsdag idag och passande nog så är det torghandel då. Supermysigt! Det blev allt möjligt-
nybakade frallor, clementiner, svamp, stora blåbär, morötter, tomater, avocado, en bukett blommor i olika lila färger & två stora liljor. Kul!
Sen shoppade Alfons ett par brallor och två tröjor också. Han växer ju så det knakar pojken!

Jag återkommer med bilder. Har ju en hel del att visa, bland annat från våran härliga dag på Astrid Lindgrens Värld med Pilla & co!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Mysigt med torghandel...

Ja, jag blev iaf nyfiken eftersom du skrev då där..;)

Förstår att Alfons växer så det knakar, ni får kolla kartongen till er när ni kommer hit!

Tack för ditt inlägg på min blogg, det är nog som du säger. Att BVC är extra noga, hjärnan VILL tro det men den där otäcka känslan vill inte försvinna!

KRAM

2008-08-21 @ 14:29:52
URL: http://sussus.spaces.live.com/
Postat av: Linda

å har du skrivit nu!!! alltid så kul att läsa nya inlägg. men jag är dålig själv att uppdatera... måte bättra mig.



mysigt med liten dagstur och torghandel! känns så fräsht att handla frukt och grönt så där.

vad har alfons för stlk nu då?? stora killen! skönt att det gick så bra att lämna på dagis!

hoppas vi kan ses snart!

Kram och trevlig helg!

2008-08-22 @ 09:16:50
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

2008-08-22 @ 15:07:15
URL: http://tjohalia.se
Postat av: annelie

Hej :)

ja det går sisådär med smakisarna haha men bättre o bättre!

hur är allt med er? ni verkar ha kommit igång efter semestern med förskola o allt?!

ja ullared är trevligt :) hittade inte så mycket till Mira men det blev nga kassar ändå... konstigt det där ;)KRAM

2008-08-22 @ 22:45:18
URL: http://anneliecannervik.blogg.se/
Postat av: Pilla

hej! tack för astid lindgrendagen!! det var jättekul!

Nu blir vi lite nyfikna, vad gör man för hemlisar i Nässjö???

så småning får vi nog veta...........i den stora framtiden.

kram kram kram

2008-08-23 @ 20:31:52
URL: http://pillaspyssel.blogg.se/
Postat av: Therese

Halloj!!

Nu MÅSTE vi ses snart!!! Var ju så himla länge sen. Blir också lite nyfiken! Kan det va ett nytt jobb på g kanske...... den som lever får se! kramar i massor från oss!

2008-08-24 @ 11:28:09
Postat av: Pilla

Hej hoppas ni haft en fin helg! jag har en present på min pysselblogg till dig!

kram pilla

2008-08-24 @ 20:53:11
URL: http://pillaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0