Ruggigt värre!

Hjälp..vi regnar bort..ni vet ju alla hur det är i Aneby eller hur? Sveriges värsta regn-håla. Här kan det inte regna normalt!
Men Henke & barnen är ute ändå. Hehe, så kan jag sitta inne och kura vid datorn.
Som nu funkar JÄTTEbra, efter diverse virus och andra mupp-händelser. Tackochlov! För jag har varken lust eller råd att köpa en ny. Så snälla datorn, håll ut! (Henke har rensat och grejat och installerat Windows Vista, bra bra bra.)

En halvtimme senare:  Hoppsan jag fick visst följa med ut i skogen en sväng. Vi tog med Sally ut och rastade henne också. Mellan regnskurarna så tittade solen fram, härligt.


DAGENS NYHET:

*Någon är gravid! Väldig överraskning! OBS, inte jag. Jag är deinitivt O-gravid.
 Men så himla roligt! Nu väntar vi på en november-bebis, en mars-bebis & en maj-bebis! Tjoho vad kul. :-D


OCH DAGENS UTMÄRKELSE!

Jag tackar & bugar för denna utmärkelsen Pilla! Och kan bara säga detsamma om dig!
I LOVE dina bloggar :-D 

Reglerna för denna fina utmärkelse är:

Reglerna/The rules:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Självklart skickar jag den här fina utmärkelsen vidare till dessa inspirerande bloggar som förgyller min vardag:


Linda
Annelie
Susanne
Marie

Josephine
Fia
 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag har inte läst hela din blogg än ( jag såg mitt namn längre ner ) men jag MÅSTE bara få veta...

är det ngn jag känner av de som ska kläckas??

Psst..du kan viska till mig på min blogg asg

2008-08-26 @ 18:40:16
URL: http://sussus.spaces.live.com/
Postat av: Linda

tack å tack!

2008-08-26 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0