Jul-mys!

♥ Åh vad jag gillar tiden före jul.  Längtan..är bättre än själva julen egentligen! ♥


Haft en härlig ledig dag idag. Vi har fejat lite så det är rent & fint till julafton. Vi blir 9 personer som ska fira hemma hos oss. Barnen längtar efter att få fira med kusinen i år! Vi fixade lite i Tuvas rum idag också, möblerade om faktiskt. Vi har ju hört av TOMTEN att han kanske kommer med en ny möbel till Tuva ;-)
Trots min nöt-allergiska släkt så har jag gjort julgodis ikväll med både nougat & nutella.
Till mig bara (hehe) och okej, kanske någon mer! Taskigt va..? Men de såg ju så goda ut så jag var tvungen!

Hoppas just nu att alla ska få vara friska..Tuva har nämligen fått tomtefrossa, hon har 38 graders feber..

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hoppas att Tuvas feber försvinner över natten.

Kram

2008-12-22 @ 20:17:22
Postat av: Susanne

Hoppas att hon kryar på sig. Här har vi lite julpanik..fast det är självförvållat. Vi bestämde oss för att måla om sovrummet igår och halvvägs så tog färgen slut..Just nu är Jonas iväg och köper mer färg...imorgon är det julafton och det är rörigare än rörigast här just nu....;)

2008-12-23 @ 11:07:22
URL: http://sussus.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0