Äntligen fredag!

Jobbveckan är slut och jag är ledig i TRE dagar, tjoho. Helgen tillbringas i Lkpg där vi ska hitta på lite av varje.
Den stora händelsen är ju Håkan och Uggla i Berg imorrn kväll.. :-D Tuva vill gärna följa med och eftersom jag inte har nåt annat konsertsällskap så funderar jag på att låta henne göra det. Beror lite på hur dags Håkan spelar för det är ju honom vi vill se. Tuva älskar hans nya skiva precis som jag! Ska bli mysigt.

På måndag kommer ett gäng jobbarkompisar tillbaks från semestern, kul. Trist är ju att några andra försvinner i fyra veckor, men men. Jag trivs så himla bra på jobbet! Har lite funderingar på plugg men kommer jag in så vill jag absolut fortsätta jobba på helger och så, skulle sakna det annars. Ja ja, vi får se vad framtiden har att bjuda på!

På tisdag kommer mormor tillbaks till Aneby efter en helg hos syrran i Uppsala. Stackars min lilla trötta mamma. Första veckan av semestern passade hon 5 bonusbarnbarn, i två veckor passar hon våra skruttar och hälsar på Sara, sen sista veckan kommer min lilla kusin Anne och bor hos henne! Hon är för snäll, sätter andra före sig själv. Fast jag vet att hon tycker det är roligt. 

Ha en underbar helg alla som läser, det ska jag ha!!!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0