Regnet öser ner..

Jag är ledig idag och tro inte att det kan vara fint väder då! En kort stund på förmiddagen var det uppehåll och vi sprang över till grannarna och lekte lite i deras sandlåda. Sen sprang vi in till dem och drack kaffe. Man kan ha trevligt fast det regnar!
Nu sitter barnen och ser Byggare Bob och jag diskar, tvättar, plockar. När jag inte sitter här alltså.  

Håller på och packar lite till lördag också. Då åker vi till Sommarland! Herregud hur ska det gå med våra vilddjur..
Kom ihåg: Köp en sele till Alfons innan vi åker.. Kanske finns det någon i gömmorna förresten från när jag eller Henke var små?
Allvarligt skämtat så är han rätt galen, inga hämningar. När vi var med morfar & co vid Göta Kanal druttade han ju i minikanalen..efter 5 minuter. Typiskt honom!  ♥

Nedräkning.. 10 dagar till Håkan..


        
Före doppet..                     Efter doppet!

      


Kommentarer
Postat av: Linda

oj oj oj, här har det hänt grejer!!!

har inte läst din blogg på evigheter!

vet inte vart jag ska börja ge kommentarer så jag skriver här!

ja, vi hade det kanon trevligt på Tuvas kalas och köttet smakade kanon!

altanen och trappen blev ju superfin!

vi hörs!

kram

2008-07-10 @ 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0