Snart fyller hon 4 år!

Imorgon smäller det! Vår lilla plutta fyller 4 år! Det är SÅ stort. Jag får lite ångest över var tiden tagit vägen, samtidigt som jag är så stolt och glad över min stora, roliga, förståndiga, härliga tjej. PUSS!
På söndag blir det lite kalas för tjejkompisarna på dagis, hennes eget önskemål. Nyss ringde en mamma och anmälde sin tjej, det känns ju också skapligt stort. Hej hej, Wilma tackar för inbjudan och ser fram emot att få komma på kalas hos Tuva! Min stumpa ska ha riktigt barnkalas, utan föräldrar. Ja vi kommer ju vara hemma förstås men de andra kommer utan päron. Haha, FF blir det inte än på ett tag tack och lov.


Bilder från lördagen:
                   

           

Imorgon blir det utflykt: på fyraåringens önskemål! Men var vet vi inte riktigt än, det får bli en överraskning! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! passar på att skriva ikväll(lite i förväg)
gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!gRaTTiS!
önskar vi ifrån Tallboda! hoppas du får en kanon bra födelsedag, vad vi förstår så har det tjuvstartats i helgen och mycket på önskelistan har ju redan slagit in! Kul!!!!!
kram kram kram

2008-05-26 @ 21:18:29
URL: http://www.pillaspyssel.blogg.se
Postat av: Marie

Grattis till Tuva på födelsedagen!
Kramar från oss alla!

2008-05-27 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0