Härliga fredag!

Vi har en ledig, underbar dag!

Vi har haft en härlig morgon. Kl 8 vaknade jag av att Alfons ropade från köket. Då hade han och Henke traskat upp och gjort frukost utan att Tuva och jag hört ett ljud. Sen åt vi en god frukost i lugn och ro..med tända ljus..MYS.

Snart ska Tuva och jag åka med två jobbarkompisar och käka lunch på ett ställe. Hoppas de har någon god "dagens" idag. En av kompisarna har fyllt år så vi ska ta med blommor och en fin teckning Tuva gjort, hoppas hon blir glad!

Veckans grej att bli irriterad på: Eller snarare vansinnig. Det går inte att fylla på mitt kontantkort på tre.se! Jag blir tokig! 
Fick tag på en nisse nyss efter ca 18 minuter i telefonkö och fick svaret att vi har lite problem just nu.. Ja jag har märkt det! Bra svar. Ingen aning om när det ska funka. Så tills vidare är jag mobil-lös. Eller ni får gärna sms'a mig men vänta er inga svar.. :-) 

Ikväll kommer lilla mormor.

Ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0