Snart helg igen!

Vart tar veckorna vägen?
Snart har vi den mysiga hösten här. Nu ser jag fram emot att ta på mig den stickade koftan och ge mig ut i skogen och plocka svamp :-D Eller iallafall njuta av den friska luften och alla vackra färger på träden. MYS! 
Hoppas verkligen det blir fint väder i helgen (någon som vet?) för då åker vi till Kolmården. Mellanlandar hos farmor & farfar förstås. Kan hända att vi är hos dem i helgen om det nu inte skulle bli Kolmårdsväder. Tror att de längtar lite efter barnbarnen och jag vet att barnen längtar efter dem.

Igårkväll när jag kom från jobbet sa Henke att Tuva sover borta inatt. Vadå hos Linnéa då eller? Nej hon sover över hos Alfons!


Hihi titta så gulliga de var!


Stans busigaste lilla troll!


Tuva var superduktig hos tandläkaren och fick en cool fjärilstatuering! Sen kom pappa hem och hade paket med en egen sax och fina armband till den duktiga stumpan. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tuva liknar dig mer och mer.

Kram

2008-09-10 @ 10:31:34
Postat av: *Pilla*

vilka busungar! ring en signar någon dag om du har lust och tid

stora kramar

Pilla

2008-09-10 @ 14:44:25
URL: http://gurresnabeltjej.blogsome.com
Postat av: Linda

hej!

guu vad mysigt det ser ut när de sover ihop!

vilken vilding alfons ser ut som på bilden! haha!

jag kan tala om att dom lovar finväder till helgen. så ni kan nog åka till kolmården. vi skulle dit i helgen... men guu så det regnade!! vi skipade det helt enkelt... och den här helgen är vi ju bortresta. verkar inte vara meningen att vi ska dit i år. har krockat med nåt hela sommaren.

hoppas ni får en bra helg!

Kram

2008-09-10 @ 21:38:13
Postat av: Susanne

Ååå vad mysigt. Tuva sover över hos Alfons!

Gud så söta de såg ut.

Håller med Pilla om att Alfons verkligen ser ut som en vildbase på fotot!



Har ni månne tid att hämta kläderna i helgen?

Kramar

2008-09-10 @ 22:25:25
URL: http://thesussus.blogg.se/
Postat av: Susanne

...eee..jag menar att jag håller med Linda ang Alfons.

Vet inte vad jag tänkte på..! Jo..jag är trött och huvudet är nog redan på kudden...snark...

2008-09-10 @ 22:26:52
URL: http://thesussus.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!



Prästen heter Alexandra Moraitis och hon BOR i linköping.. Så det är ju troligtvis samma! Nu har hon dock ett vik i Tranås, så kyrkan på bilderna är Säby kyrka.



Nu ska jag läsa din blogg och se om jag kan lista ut vem du är..:)

2008-09-11 @ 21:05:21
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0