Massa frågor!!

Lovar du att vara ärlig?
Hehe, svårt att lova


Ditt namn?
Lisa


Smeknamn?
Inget


Låt som när du är ledsen sörjer till?
Brukar inte sörja till musik längre.


Beroende av?
Mat, vatten, luft, min familj, min släkt och mina vänner.


Vad folk tror om dig?
Att jag har fullt upp med mitt.


Stämmer det?
Nej. Eller delvis, men jag bryr mig mer än de tror.


Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är världens bästa mamma. (av barnen förstås) Att jag är söt. (av Henke förstås) Att jag har fint hår (på jobbet)


Vad säger du för att imponera på någon?
Något intelligent om något svårt kanske..haha.


Hur imponerar man på dig?
Visa känslor och engagemang & intresse för något.


Brukar du skratta för dig själv?
Ja, det händer ibland


Vad står det i ditt senste inkommna SMS?
Jag ställde in era cyklar i garaget, kram Sandra


Var bor du?
Aneby i norra Småland


Trivs du där?
Japp!


Äger du några converse?
Ja ett par chokladbruna


Sprit, cider, vin eller öl?
Vitt vin eller cider


Brukar du bli för full?
Händer i princip aldrig nuförtiden.


Vad har du för mobiloperatör?
3


Är du allergisk mot något?
Inte så värst.


Har du haft sex i dag?
Nix


Vad svarar du i mobilen?
Hej det är Lisa.


Vem ringde du senast?
Marie.


Vad sa den du pratade i telefonen med?
Kommer ni in till oss vid ca kl 20?


Antal timmars sömn per natt?
Ca 7


Sover du ensam?
Väldigt sällan! =)


Brukar du komma i tid?
Om jag är ensam- ja alltid. Om jag har familjen med mig- nej aldrig.


När mår du bra?
Jag mår bra för det mesta.


När blev du fotad senast?
I lördags på dopet.


Hur känner du dig nu?
Lite seg. Frusen. Det är kallt här inne i datarummet!


Vanlig färg på dina kläder?
Svart, brun, vit, blå, rosa.


Vad tycker du om dina fötter?
De har blivit större sen jag fick barn.. De är rätt breda och fula.


Vad saknar du i ditt liv?
Ett fast jobb.


Hade du en bra kväll i går?
Oja, vi var hos grannarna och färgade hår, såg på hockey och åt chokladpudding.


Favoritdryck på morgonen?
ProViva


Rakar du benen?
Ja


När brukar du senast gå och lägga dig?
Senast? På vardagar senast ca halv 12.


Är du blyg?
I vissa situationer men oftast inte.


Sysslar du med någon idrott?
Nej.


Vill du hellre ha brev än mail?
Spelar ingen roll, båda är trevligt att få!


Tror du på kärleken vid första ögonkastet?
Ja


Har du spytt offentligt?
Tror inte det.


Vad skulle du göra om du vore en kille för en dag?
Kissa stående kanske.


Är du nöjd med ditt liv?
JA! På det stora hela.


Är du bortskämd?
Nej!


Vad gör du i morgon?
Jag ska till banken på förmiddagen, sen ska vi fira påsk med grannarna.


Vad är det värsta du vet?
Överdriven ärlighet, skryt.


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Omöjligt att svara på.


Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Passar på den.


Vad längtar du till?
Sommaren


Vad har du för schampoo?
Schwarzkopf Asia straight.


Vad är det finaste du fått?
Mina barn? =)


En speciell dag du minns?
Mina barns födelsedagar. När Henke och jag träffades.


Hur gammal är du?
27


Tycker du om någon just nu?
Jag tycker om många just nu!


Du samlar på?
Inget speciellt.


Gröna eller röda äpplen?
Röda


Vem ringer du när du är ledsen?
Brukar inte ringa någon då, men kanske Henke eller mamma isåfall.


Gillar du golf?
Nja..


Vilken tid gick du upp i dag?
Halv åtta


Har du sovit i din säng i natt?
Ja


Har du strumpor på dig?
Ja


Är det okej att gråta?
Självklart! Det är nyttigt!


När grät du senast?
Förra veckan när jag tittade på ett sorgligt tv-program.


Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Spara pengarna.


Bär du glasögon eller linser?
Japp glasögon


Tycker du att det är viktigt med märkeskläder?
Nej inte viktigt men roligt.


När går du upp ur sängen en helgdagsmorgon?
Oftast som vanligt, men ibland får man sovmorgon. Längre än till kl 9 är inget skönt!


Har du någon piercing?
Nej


Vill du gifta dig?
Kanske. Jo det vill jag.


Vill du ha barn?
Har ju redan 2 barn! Kanske vill ha ett till någon gång.


Solar du ofta?
Nej inte ofta.


Är du bra på att laga mat?
Det tycker jag nog.


Är du flygrädd?
Ja!


Hur vig är du?
Inte alls?


Är du musikalisk?
Ja ganska!


Vad dricker du när du är törstig?
Vatten.


Vilken är din favoritglass?
Magnum vit choklad


Tror du på ett liv efter döden?
Vet ej


Tycker du om sushi?
Har aldrig smakat faktiskt


Vad äter du helst när du ser på film?
Snacks, massor av snacks =)


Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej de skildes när jag var 15 år.


Har du tandläkarskräck?
Ja


Är du morgon eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska, men har blivit mer morgonmänniska än jag var förr.


Vilken ögonfärg har du?
Blå-grå


Har du någonsin gråtit dig till sömns?
Ja


Röker du?
Nej


Hur ofta tränar/motionerar du?
Alldeles för sällan tyvärr.. Jag utövar vardagsmotion =)


Senaste låt du hörde på?
Det var någon låt på melodifestivalsskivan som Tuva spelade.



Nu utmanar jag:

Pilla
Marie E
Susanne
Linda
Therese- om du fortfarande har bloggen kvar..? ;-)
Annelie

att svara på alla dessa frågor!


Kommentarer
Postat av: Marie E

Tack för den! ;-) Jag återkommer till denna utmaning lite senare.

Kram!

2009-04-08 @ 12:21:19
Postat av: Susanne

Kram tillbaka!

Jag saknar dig också!

2009-04-11 @ 10:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0