Inte så ensamt längre!

Nu är de hemma! Och allting är som vanligt igen. Fullt ös, medvetslös med andra ord :-)

Förmiddagen spenderade vi i Folkets park här i byn, har ni hört.. Visste knappt själv att det fanns en sådan, haha!
Väldigt trevligt iallafall, familjedag med ponnyridning, fiskdamm, korv med bröd, bakluckeloppis mm. Hela Aneby var där ungefär, så det var kul. Barnen tyckte väl dock att klätterställningarna var det allra roligaste!
Nu steker herrn i huset pannkakor till allas förtjusning. Men jag bävar lite för sylt & grädde så jag gör nog en sallad, tinar lite köttfärs och gör crêpes istället. Lika gott det.

Ikväll är sista kvällspasset av dessa tre i rad..skönt. På tisdag har vi avtackning av en arbetskompis som ska sluta, efter typ 30 år på Antuna. Hon och hennes man ska flytta neråt i Småland där de har sitt sommarhus. Roligt för dem, men jag kommer sakna henne. Hon är som en mamma på jobbet! Som peppar mig, berömmer, men även säger vad som behöver ändras på. Ja det är verkligen roligt för henne men sorgligt för oss.

Ha en bra söndag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0