Nu är det fredagsmys..

Mmmys. Äntligen en fredgskväll med lite god mat, fin dukning och skåla i finglasen =) Det var längesen, det har bara glömts bort/inte hunnits med under sommaren.
Men ikväll, efter ett mysigt 6-årskalas hos Jonathan, så lagade vi kyckling & potatiskroketter. Och de båda barnen som inte alls tycker om kyckling enligt dem själva, åt massor. Sen blev det Disneyfilm!
Imorgon blir det 8-17 på jobbet för mig. Skulle egentligen jobbat tre timmar morgon och tre timmar kväll (ganska segt), men tog självklart en heldag istället när jag fick chans att byta! Superskönt att slippa jobba lördagkväll ju!



Vi hade besök, av fam. Andersson ett par dagar nu i veckan! Här är alla barnen i lekparken, de hade skitkul och lekte SÅ bra.


Tuva & Filip byggde en stor koja, satte på schlagermusik, flyttade in discokulan i kojan och hade mys därinne.


Yatzy under protest tror jag..men det var kul, och Henke vann för en gångs skull. Med 298 poäng :-)


Jag, Therese & chipsen!!


Kalas hos Jonathan idag! Bullar, kakor & marängswiss, mums..


Sötis-Alfons på kalaset. Han hade jättekul, fick tre nya killkompisar direkt!


Och fining-Tuva på kalaset, väntar ivrigt på fiskdammen :-)


Nu ska jag glo på tv en liten stund innan jag dyker ner i sängen. Kan meddela att jag inte deppar över utbildningen längre- jag har fått förlängt jobb!! Jippi!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så jättemycket för två underbart roliga dar! Var så himla mysigt! Ungarna lekte ju asbra. Dom har blivit så himla stora!! Mina Båda däckade i bilen på väg hem. Gulliga!

Grattis till förlängningen på jobbet!!!!!

Kramisar!

2009-08-28 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0