Nyårsafton!!

Wow, sista dagen på 2009. Hoppas på att 2010 blir lika bra eller ännu bättre! Kan inte påstå att året som gick hade några större överraskningar med sig, utan var ett år som var bra, mysigt och knallade på. Förutom Henkes arbetslöshet som var ekonomiskt påfrestande men innebar andra fördelar. Han fick mer tid med familjen, tid att pyssla i trädgården och andra projekt, tid att tänka vad han egentligen vill med sitt liv. Och jag fick en lugnare och gladare sambo! Som nu har ett kanonjobb som han trivs med. Ni ser, inget ont som inte har något gott med sig!!
Vad jag vet om 2010 ännu är att det blir året som jag börjar plugga, (och Tuva med, hihi!) annars får jag vänta och se vad som händer. Spännande och förväntansfullt!

Om en stund ska vi åka till Linköping, där vi börjar med att fira Henkes mormor som fyller år idag. Sen blir det på med festblåsan och vidare till Johannelund och familjen Andersson. Där -har jag hört det ryktas om- blir det oxfilé, chokladmousse, godis, kex & ost och massa annat gottigt. Plus en hel del raketer, som barnen är sjukt nyfikna på.
Ha en härlig nyårsafton! Önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0