Sommar.

Bara vara..mmm..
Vi solar, badar, grillar, plockar smultron & annat som hör sommaren till. Och även om jag jobbar så känns det inte så blodigt, det är kul med alla unga tjejer som är inne och jobbar nu på sommaren. Blir lite mer lättsamt även om det innebär mer ansvar för mig! (Ja de är unga. Jag är väl inte gammal men..de är typ 10 år yngre. Fattar inte att man kan få jobba när man är född på 90-talet!) 

Fy tusan vad kvalmigt det varit här några dagar. Nu tror jag det släppt litegrann. Vi var i Gränna i tisdags och fick ett åskväder där men inte hjälpte det, lite kvavt ändå. Och igår likaså, vi gick och väntade på åskan och en rejäl urladdning(jag som är så åskrädd..) men icke. Inatt hade vi väl inget syre inne tror jag! Vi sov med alla fönster öppna och inte en trasa på kroppen men det hjälpte inte så särskilt. Blä, då får man klaga lite på vädret va? :-) Annars är det ju hur härligt som helst!

Imorgon åker vi till Skara sommarland med familjen Andersson. Längtar! Vi ska tälta, det ska bli så härligt. 
Det är liksom halva nöjet att tälta, förra året fuskade vi ju och bodde i varsin liten stuga.
Lilla mamma åkte vidare till syrran idag, hon har ju varit hos oss i några dagar nu. Så nu är det ju Saras tur att få ha henne lite! Lycka till i helgen hörni.

Nehej, nu måste jag packa det sista. Ha det underbart!!




 

Kommentarer
Postat av: Annelie

va roligt med sommarland, minns inte ens när jag var där senast :) men tälta... nja det klarar jag mig nog utan haha



hoppas ni har haft nga trevliga dagar!

kram annelie

2009-07-05 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0