Ett misstag..

Ibland måste man alltså inse sina begränsningar. Erkänna sina misstag!
Jag erkänner, jag kan inte klippa hår. Kanske att jag kan toppa lite på någon som inte har rakt hår eller så, men jag kan inte klippa lugg på min dotter! Fast jag trodde visst det *fniss*
Nu har en riktig frissa rättat till det och såhär fin blev Tuva.






En riktig festfrisyr fixade frisören, med lockar och allt! Men det gillades inte så särskilt mycket av den unga damen- "Nästa gång vill jag ha platt". Men hjärtan i håret hade hon önskat och så blev det. Hon är så fin i håret nu!

 

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud va fin hon blev i håret! Som en liten prinsessa! Gullunge. Längtar till midsommar o till skara!! Tjoho!! Kramisar.

2009-06-08 @ 13:50:42
Postat av: Susanne på jobbet

Så fin hon är i håret!

När har ni ledigt och är hemma i sommar?

2009-06-09 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0