31 mars

Och ännu en månad har flugit iväg!
Har inget speciellt att berätta om, känner att jag inte riktigt orkar. För börjar jag skriva så kommer det att slinka ut mer än jag vill/orkar skriva om så det är bäst jag lägger locket på istället!
Idag kom svärfar hit och hjälpte till att köra allt skräp till tippen. En gammal diskbänk, massa brädor & klinker + en hel del annat massa skräp som vi samlat på oss. I förrådet är det så rymligt nu att man faktiskt kan gå in och vända sig om! Och våra cyklar & vagnar kan stå därinne! Jippi :-) 

Sen bjöd farfar på pizza & vitt vin, tisdag som det är. Haha!
Och nu sover båda barnen och vi vuxna ska spela Disney-Monopol. Vi lovade visst Henke det i ett svagt ögonblick....



 

Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter som att ni har det jobbigt på nåt sätt. Jag hoppas att det ordnar upp sig till det bästa.

Jag skulle också vilja ha ett förråd där man kan få in vagnar och cyklar. Det kanske blir till sommaren.

Kram

2009-04-01 @ 06:39:00
Postat av: Susanne

pizza och vitt vin fungerar ju alla kvällar ;)

Lycka till med allt vad ni har för er!

2009-04-01 @ 08:47:42
URL: http://sussus.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0