Fredag igen

Behöver jag skriva att veckorna går fort??

Nu i veckan har det hänt massor. Det är mycket just nu med huset- det är nya badrum på G, i sommar ska husen målas + att vi har avsatt en stor summa pengar till våra inre fonder. Och det har varit många möten i föreningen, många samtal som ringts & många träffar med hantverkare. 
Men vad skönt nu när det mesta är klappat & klart! Efter påsk drar badrumsrenoveringen igång och tvätt av husen. Nice!

Behöver ju egentligen inte skriva att vädret är underbart, för det är det väl hos er andra också?
Sol! Barnen och pappan är just nu ute och lapar lite av vårsolen och grejar i trädgården. Eller det är nog mest Henke som grejar i trädgården har jag en känsla av, de andra cyklar nog :-) Måste skryta lite över våran duktiga dotter. Hon är en hejare på att cykla utan stödhjulen!

I morse åkte jag, Tuva & Marie (grannen) till Tranås för att handla. Dels lite som vi i familjerna behövde men främst till mitt & Maries party ikväll :-D Party party, ikväll blir det tjejfest! Hon har kört iväg resten av familjen men mina är ju hemma så vi ska vara hos henne. Vi blir nog ca 15 tjejer- några från mitt jobb, några "dagiskompisar" och några av Maries kompisar fån Nässjö. Ska bli såå superkul.
Och imorgon blir det 30-årsfest för Micke i Linköping. Trevligt!    

Nu ska jag gå och hacka ihop lite fruktsallad tills alla monster kommer in..ha en underbar helg alla, det ska jag ha!



Mina älsklingstroll!!
(här ovanligt kärleksfulla mot varann..)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Spännande med nya badrum!

Hoppas att ni hade kul på tjejfesten.

Krama om alla!

2009-03-21 @ 19:59:02
URL: http://sussus.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0