Ensam hemma.

Jag är ensam hemma! Hela huset för mig själv! :-)
Jo okej jag saknar dem lite. Men egentid ÄR skönt.
De drog iväg till landet i morse för att ha en härlig dag där. Henke undrade om jag verkligen inte skulle följa med, men jag orkar inte stressa när jag ska jobba ikväll. Massa tider att passa och stress..neej tack. Äntligen har jag lärt mig att säga nej, även till roliga saker!

När de frågar sen vad jag gjort idag kommer jag säga: Ingenting.
Eller, pratat med grannarna och fått en tomatplanta av en av dem, läst nya Mamatidningen, ätit crépes, städat i de två skräplådorna i köket, druckit eftermiddagskaffe på framsidan med en granne, slösurfat och tvättat en maskin tvätt. That´s it! Hur skönt som helst :-D

Nu ska jag slappa lite till innan jag cyklar iväg till jobbet. Ha en trevlig kväll allihop, oavsett om ni jobbar eller är lediga på den röda dagen!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det låter inte som att du gjort ingenting..lite nyttig var du allt också!

Men så skönt med en ensam dag!

Kramar

2009-05-21 @ 21:41:43
Postat av: Linda

Bra där Lisa!

Säg nej.

Men var de på "vårt" landet? åkte de sådär över dagen bara??

2009-05-21 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0