Depp.

Är fortfarande förkyld. Trött, irriterad och stressad. Har ett stort jävla munsår på underläppen. Bråkat med min dotter på morgonen.
Härligt va?
Känner mig bara så sur och besviken på allt.
Ser dock fram emot treårsdagen som närmar sig, lille plutten min. Han längtar efter kalas och presenter. Så nånting känns kul iallafall, men annars vetifasen. Deppigt väder. Dåligt med jobb. Inser att jag tappat bort säkert tre, fyra vänner under detta året.
Visserligen har jag funnit nya, väldigt goda vänner men jag saknar dem jag inte träffar längre.....och rannsakar mig själv, undrar om det är något jag gjort.
Fast jag antar att det är för att de har och har haft mycket med sig själva, och jag får vänta på dem...
Jag har ingen bra dag idag! Sitter och tröstäter Polly och det gör inte saken bättre, tvärtom kommer jag ångra mig djupt när de är slut. Ikväll är det möte med föräldrarådet och jag måste gå för det är viktigt, fast jag har precis noll lust med det just nu. Och de beslutar ju ändå vad fan de vill så det kvittar, det är bara att gilla läget!



Kommentarer
Postat av: kusin Ida

Min lilla Lisa, låter som du har en väldigt deppig dag, hoppas den snabbt går över & att du redan ler igen. Jag vill bara ge dig en sååå STOR KRAM det bara går, för att du är du!!! Kram

2009-11-10 @ 21:08:36
Postat av: Anonym

Lilla gumman! Mej lär du inte tappa som vän i alla fall! Det kan jag lova! Du är en av mina absolut bästa vänner - känns som vi alltid kännt varann. Eller hur? Klicka direkt liksom - både för oss o för männen hihi! Kramar i massor från mig!

2009-11-10 @ 21:39:58
Postat av: Therese

Det var jag som skrev ovan ( therese) vet inte varför namnet inte kom med?!

2009-11-10 @ 21:41:10
Postat av: Lisa

Tack gulliga ni!!

Jag är ju faktiskt gladare nu :-)

Ni två är två av de bästa, Ida dig har jag känt precis hela livet och Therese, ja det känns som jag känt dig hela livet med. Puss på er!!

2009-11-12 @ 10:47:26
URL: http://guldkornets.blogg.se/
Postat av: Susanne

Skäms över att säga att jag inte läst din blogg på ett tag nu. På jobbet har jag inte kunnat logga in men nu hade du ju släppt på lösenordet!

Vilket jag iaf är glad över.

Vi har ju inte så mycket kontakt numera, jag har koll på dig på facebook och som sagt läser bloggen ( när jag kan ). Jag ser inte dig som en förlorad vän, vi har bara mindre kontakt. Det är ju mycket både för oss och för er med jobb och familj.

Skickar iaf en stor kram till dig!

2009-11-14 @ 09:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0