Hej gamle kompis!

Hösten 2004 var jag med i Viktväktarna och får typ två gånger per år en inbjudan till dem. Trevligt. Hittills har jag tackat nej. Men nu pallar jag inte att se vikten vara ett par kilo närmare ett visst tiotal än det lägre...har för tusan lite övervikt om man räknar BMI :-S Inte OK alls.
Ska jag klara det denna gången? Även om jag ska jobba nästan hela sommaren kan det ju vara trevligt att trivas med sig själv lite mer lättklädd. I juli har vi bokat semester med Anderssons och då kan det ju vara trevligt att vara i form, eller vad säger ni? ;-) Nu kör jag lite VV ett tag. Heja mig!




Gamla Butiksguiden är nu avdammad!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh lycka till!! Banta är ju inte bra så länge man ammar och dessutom är egentligen kilona redan borta men däremot har jag lite att kämpa med om jag vill ha tillbaka MIN kropp... Phuuu, vi får kämpa ihop :)



Vad kul att du börjat skriva så mycket igen! Jag hinner inte riktigt med att läsa o kommentera bara. Går ofta in på bloggar o sånt när Mira är hemma, men då blir det bara snabbtittar o sen glömmer jag gå tillbaka o kommentera på kvällen.



Någon mössa har jag faktiskt inte beställt. Var på gång men så tyckte jag det blev så fint väder att Mira inte behöver någon. Däremot kommer jag säkert ha mössa på Lova ett tag till, men kanske sparar mailen o beställer till hösten istället!



Vad skönt att det inte var något farligt med Alfons!!! (Läste på FB) Hoppas att provsvaren är bra!



Ha det så bra, hälsa familjen! Kramar

2010-04-29 @ 10:04:04
URL: http://anneliecannervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0