Litet inlägg.

Har så mycket att göra så jag har inte tid att blogga. Nej tid kan jag ta mig, men jag vet inte vad jag ska välja att skriva om för det händer så mycket, så är det! Gör ett försök nu iallafall...
Idag har jag varit på jobbet en sväng för att intervjua en arbetskompis för ett skolarbete jag håller på med, mycket intressant. Jag trodde det skulle ta ca 20 minuter men vi satt i nästan en och en halv timme. Kul!
Sen gick jag hem för att skriva rent mina anteckningar, njöt av vårsolen på vägen hem. Fick hem två knasiga barn från dagis, de skrattade och busade hela vägen hem!! Och gick direkt upp på studsmattan med två kompisar och hoppade i en och en halv timme. Hoppa hoppa hoppa. Herregud, hur orkar de??
Jag hade planerat att prova en ny maträtt till middagen, att göra egna fiskburgare. Så jag hade tinat lax och förberett. De blev så fina! Kanon verkligen. Men hur många tror ni tyckte att de var goda?? EN! Och roligt nog den jag minst hade trott. Henke :-) Så det slutade med att vi andra tre gick med kurrande magar...och slängde ihop en sockerkaka istället. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0